Vacature: Account manager vergunningen
Waai jij met onze wind mee?
Voor onze afdeling vergunningen in Appingedam zijn wij op zoek naar versterking! Wil jij jouw expertise inzetten om bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van Windmolens op Maat?
Binnen ons team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en nauwkeurig opstellen en opvolgen van vergunningaanvragen voor onze kleine windmolens voor de agrarische industrie. Je bent de spil binnen de afhandeling van de aanvraag tussen de gemeentes, provincies en natuurlijk de klant. Je zorgt voor een integrale aanpak, bewaakt de wettelijke termijnen en verstrekt informatie over de status van de aanvraag naar de klant en onze afdeling verkoop.
Je hebt een frisse blik, denkt buiten vaste kaders en neemt anderen daarin mee. Je zoekt de randen van de mogelijkheden op en durft hierbij je nek uit te steken.
Wie zijn wij:
Wij zijn Windmolens op Maat en doen het volledige traject van de realisatie van windmolens, in voornamelijk de agrarische en industriële sector. Wij verzorgen het complete traject van verkoop, vergunningsaanvraag, productie tot installatie. We werken met een klein team van ca 16 personen en zijn actief in Nederland, België en Duitsland.
Wat ga je doen?
- Je ondersteunt onze klanten bij het opstellen en aanvragen van vergunningen voor het plaatsen van een kleine windmolen in de agrarische sector
- Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, gemeentes, provincies en andere betrokken partijen
- Je werkt nauw samen met onze afdeling verkoop
- Zo nodig bezoek je de betrokken instanties
Wie zoeken wij?
- Je hebt MBO-4 of HBO werk- en denkniveau
- Je kunt goed overzicht houden en planningen bewaken, daarnaast ben je nauwkeurig en gedisciplineerd
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Duits is een pré!
- Je bent proactief, resultaatgericht, assertief en hebt een dienstverlenende persoonlijkheid
- Je hebt ervaring met MS-office
Wat bieden wij?
Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innovatieve en ambitieuze organisatie. Je ondersteunt agrariërs bij het verduurzamen van hun bedrijf door het aanvragen van een vergunning voor een kleine windmolen.
- Dienstverband van 32-38 uur per week
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Toegankelijke collega’s en een informele werksfeer
- Marktconform salaris met een goede pensioenregeling
- Mogelijkheden om je te ontwikkelen via trainingen of cursussen
Zie jij je zelf al in de windmolens werken? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar Janine Draijer: j.draijer@hulstinnovatie.nl of t. +31 6 51592832.